Valitse sopiva

palvelupaketti

01

Kirjanpito paperinen

Kirjanpito(aineisto) paperilla

 

Kirjanpitopalvelun valitseminen lähtee aina siitä, mikä toimintatapa vastaa sinun tarpeitasi parhaiten. Mikäli koet helpoimmaksi toimittaa yrityksesi kuitit meille perinteisesti paperiversioina, on paperikirjanpito todennäköisesti sinulle oikea vaihtoehto.

Paperikirjanpito tarkoittaa käytännössä sitä, että kuluvan tilikauden kirjanpitoaineistoa kuitteineen ja tiliotteineen ylläpidetään paperisena versiona omassa mapissaan. Me otamme vastuuun kuittien säilyttämisestä tilikauden ajan ja tilikauden päätyttyä saat kuitit takaisin hyvässä järjestyksessä ja mapitettuna. 

Huomioithan oman yrityksesi arkistointia suunnitellessa, että kirjanpitolaki velvoittaa säilyttämään yrityksen kirjanpitoon liittyvät kuitit 6 vuoden ajan. 

 
 

02

Palkanlaskenta

Palkkahallinto on yksi tärkeimmistä työnantajan velvoitteista. Hoidamme osan palkanlaskennasta tai sen voi ulkoistaa meille kokonaan. Asiakkaanamme yritykselläsi on henkilökohtainen palkanlaskija. Rautainen tiimimme, hoitaa yhdessä myös kiperimmät TES- kuviot. 

 

03

Controller

IKun tarvitset laajempaa tietoa yrityksesi taloudellisesta tilasta ja varmuutta päätöksen tekoon, on hyvä ottaa Controlleri avuksi. Meidän Controllerit raportoivat suoraan yritysjohdolle. Yritysjohto tarvitsee tietojen analysointia, ennusteiden laatimista ja budjetointia. Controller auttaa sinua ohjaamaan yritystä oikeaan suuntaan.

04

Budjetointi ja investointi laskenta

Yrityksen elinkaaren aikana tulee erilaisia hetkiä vastaan. Joskus voi olla paikallaan käydä jonkun uuden suunnitelman/tuotteen budjettia läpi, varmistaakseen miten asiat tehdään, että ovat kannattavia. Yrityksen tavoite on tuottaa voittoa omistajilleen.

Yrityskauppoja varten kannattaa teettää meillä Due Diligence. Näin varmistat, että saat tai maksat oikean hinnan.

 
 

05

Digitaalinen kirjanpito

Digitaalisen kirjanpidon idea on se, että voit toimittaa meille kaikki kuitit sähköisesti ja myös vastaanottaa laskuja sähköisesti eri laskuttajilta. Käytämme digitaalisessa kirjanpidossa Finago Procountor-ohjelmistoa. Digitaalinen kirjanpito vie meiltä vähemmän aikaa ja on siksi edullisempi vaihtoehto myös sinulle. 

 

 

Voit tutustua Procountoriin ohjelmiston tarjoajan kattavilla kotisivuilla www.finago.fi. Idea Procountorissa on lyhykäisyydessään se, että sinä kuvaat käteiskuitit ohjelmaan sekä ilmoitat kaikille toimittajillesi, että lähettävät laskut suoraan Procountoriin. Laskuja voi vastaanottaa ja lähettää sähköpostitse, skannauspalvelun kautta sekä verkkolaskuina. Tämän lisäksi pyydetään pankkia avaamaan maksuliikenne ja toimittaa tiliotteet Procountoriin, tämän jälkeen voit hoitaa kaiken maksuliikenteen keskitetysti yhden ohjelman sisällä. Ohjelmisto on järeä ja siitä joutuu maksamaan ohjelmistomaksuja – mutta ohjelmiston käyttö tuo kaikille huomattavaa ajallista säästöä, jolloin hinta on sen arvoinen.

 

Ota yhteyttä meihin, niin voimme laskea sinulle kustannuksia Procountorin käyttöönotossa. Me itse käytämme sitä töiden raportointiin, laskutukseen, palkkoihin sekä kaikkeen muuhun sähköisessä taloushallinnossamme, joten tiedämme, että se säästää aikaa. Kun toimintasi on hieman laajempaa, niin oikea vaihtoehto on Procountor. Uskoisin, että meillä se on säästänyt yhden sihteerin palkkauksen verran aikaa.

Kysy lisää.

Tilitoimisto YKP Oy

Käenkuja 8 A 46, 00500 HELSINKI
Käsityöläiskatu 11, 20100 TURKU

Tel: +358 44 755 4414

info(at)ykp.fi

Laskutustiedot

Tilitoimisto YKP Oy

PL 90241

00021 LASKUTUS

 

Verkkolasku

OpusCapita

003723434186

  • Facebook
  • Instagram
Ota yhteyttä